var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Gjorde en v-blogg men...

Den gillade inte mig så aja... Allt pruttar sig idag.
först går mina strumpbyxor sönder SEN så fixar man lösögonfransarna så att dom sitter bra, men när man ska fixa till en liiiiiiten grej vid inre "hörnet" så pruttade sig allt för att limmet fastnade på nageln så hela ögonfrans grejen åkte av D:
Elakingar D:
Hoppas dom är snelare ;D Hehehehhehehehehehe
-.-
Tänker sova nu men först snyta mig... Hoppas jag inte blir sjuk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0