var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Grattis Klara :D

Idag fyller klaraår så jag, klara, victoria, camilla och maya ska in till stan för att "fira" henne. Jag och maya åkte till liljeholmen igår för att hon skulle handla present till klara , men vi köpte tillsammans så hon ska få pengar sen på typ måndag för då får jag min månadspeng :P
Men jag hoppas att klara har en fiiin fördelsedag :D

Sööt Klara :)


Kommentarer
Postat av: Klara

:D :D :D :D

2011-08-27 @ 12:11:25
URL: http://cherrychick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0