var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Har inge att blogga om :/

Utom att jag måste ringa till Elsa och prata med henne och sen måste jag duscha/bada oxå :P
Aja ska nog ta och äta lite och kolla på tv... Så mina morrnar brukar se ut ;)
Äähhh vet inte varför men jag har verkligen ingen blogglust :/ Har inge att skriva om och är inte pepp på det... Ska ta vara om det sista på lovet och bara ha kul, så förvänta er inga super långa och många inlägg....

Kommentarer
Postat av: KH freak

Du kan ju skriva om mig :3 ♥

HAHAHA :D ♥

2011-08-13 @ 18:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0