var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Har ingen lust att blogga

No tengo ningún deseo en el blog
Känner att jag inte har nått att skriva om och ni vill säkert inte läsa om vad jag tänker på hela dagarna... Jag är ju inte alltid glad i tankarna men om jag skulle skriva vad jag tänker på så skulle bloggen bli heeeelt förvirrande... sen är det inte särskilt kul när ni knappt komenterar nånting :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0