var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Hemma...

Är nu hemma men tänker bara fota och sen hoppa i duschen för känner mig lite kletig och äcklig faktsigt :P
Men ska fota somsagt och då får ni oxå se håret ^-^ Thihi Tycker ni inte att det låter bra??, men jag vill bara säga att blodet från mina armar och händer har gått bort eftersom att det först regnaded och sen tvättade jag bort det hos Maya :P

Kommentarer
Postat av: IDIS

Vad händer?=)

2011-08-20 @ 19:38:11
URL: http://sweetans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0