var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Nice Nice :D

Men nu ska jag ta och keka lite kakor och kolla på film ^-^
Men det va fett kul för att när vi väntade på tåget i Igelboda så stog det ett gäng Sccchtekare i min ålder och pratade och jag brydde mig inte riktigt för att just sccchtekare är inte riktigt min typ och sen är jag ju inte singel ;D Men när dom gick på ett tåg som åkte förbi som inte vi skulle ta så berättade mamma att dom hade kollat på mig och lorena, eller som mamma sa "spanat in oss" men ni vet ju hur mammor överreagerar ;D
Haha men det roliga har inte enskommit för att när dom skulle på tåget så puttade killen som var näst sist ut den som va sist och stängde dörren med knappen, men han kom på D; Haha det hade ju varit lite kul om han inte hade kommit på ;D
Det här är en klassisk stekare ;D För er som inte visste det

Kommentarer
Postat av: KH freak

Hehe har bara en fråga ....

... vad e en sccccchtekare ? :P ♥♥♥

2011-08-07 @ 00:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0