var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Ont i halsen :/

Har typ ont i halsen och deet e inte kul D: Sem skulle jag gått upp för typ en timme sen men somnade om... Jag e jette trött och har ont i halsen så den har dagen blir säkert jette kul *host*
Men idag så ska jag i alla fall till pappish och sen fyller han på söndag och klara på lördag :) Ska typ åka till stan med klara, camilla, maya och victoria på lördag för att "fira" klara och fika lite eller nåt, men om jag inte mår bättre åker jag nog inte dit...
Sen kommer det bli spännande att höra vad pappa tycker om min nya hårfärg ;O
Vet ni att jag har haft den där klubban i mer en ett år, och jag kommer fortfarande inte äta den för den blir gulliga detaljer i bilder ;)
Hehehe

Kommentarer
Postat av: KH freak

Såååå söööt :D <3

2011-08-26 @ 18:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0