var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Redigerat hela dagen

så där av den låga uppdateringen...
Vi är inte ens klara med filmen... :( Men sitter och spelar lite kingdom hearts och redigerar!
Men vet ni vad... Skulle gå och ta en bulle och så tog jag en tugga men den smakade jette konstigt, men jag går och slänger påsen för att jag tog den sista bullen då jag upptäcker att det ligger ett bullpapper där och att jag inte tagit av det, så jag har varit smart och ätit av bullpappret, men jag spottade ut allt då :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0