var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Secret mission :O

Ska på ett secret mission idag på väg till skolan... Hehe
Ingen vet typ och ni kommer nog få veta senare idag eller imorn. Sen kommer jag nog ta med kameran till skolan för jag känner att det behövs lite nya fräscha(stavning) bilder i bloggen, eller vad tycker ni?
Lägger upp Todays Mee senare idag TROR jag ...
Minnen♥

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

I'm looking fabulous as usual.. med ringar runt ögonen som mäter ner till fötterna.. trots att det är så jädrans tidigt enligt klockan, är det ens lagligt att gå upp såhär dags?

2011-08-25 @ 09:24:46
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Sannalitens.se

Hej! Jag tänkte kolla om du vill göra bloglovin-byte? I så fall så är min länk här: http://www.bloglovin.com/blog/2681438/sannavinn-sminkborstar-sigma-beaut?claim=3xr3439twts för att följa mig. Skicka mig din länk också, så följer jag dig direkt :)



Om inte: Ska du göra något roligt i helgen? Kramar!

2011-08-25 @ 12:54:18
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0