var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Shopping och Pride

Jag mamma och brorsan drog ju till stan idag och kollade på Pride festivalen vilket va riktigt nice faktisgt :D Sen skulle jag ju fixa present till maya så vi gick till några random ställen och sen till Shock och då blidde det liite till mig och sen gick vi till en annan affär :D
Roosa lösögonfransar från Shock men kommer inte ihåg hur mycket dom kostade
Svarta med stenar från nån random afför för bara 10 kr :D
Bandana från shock i neon rosa :D Den är till ochmed mer rosa än på bilden ;D
Måste ta och köpa hårfärg snart oxå... Eller ska jag fixa det hos frissan? ;O Hur tror ni jag kommer färga håret?
•Brunt
•Rosa dipdye
•Helt Lila
•Svart
•Helt rosa
•Blont/vitt
Såå vad tror ni?
Ni måste faktisgt gissa nu för annars blir jag ledsen D:
Sådär ledsen ↑
Orkar inte lägga upp bilderna från Pride tåget

Kommentarer
Postat av: KH freak

Helt rosa fy fan ;D ♥♥♥

Det skulle vara awesome :D ♥♥♥

2011-08-07 @ 00:32:47
Postat av: KH freak

Älskar dina lösögonfransar btw :D ♥♥♥♥

2011-08-07 @ 00:33:24
Postat av: KH freak

Elr kanske blont och sen helt rosa ;d ♥♥♥♥

LOL mig ♥ hehe awesome ♥♥♥

Jag känner mig fett crazy idag ♥♥♥ tror nog att det e en soker kick elr nåt sånt ♥♥♥ hehe ♥

2011-08-07 @ 00:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0