var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Show!

Hade en show idag eller nys rättare sagt med min lilla Loly ♥ Vi visade för hennes mamma och lilla syster och det va faktisgt ganska kul ^-^ Thihi
Vi ska typ fortsätta göra det då och då ;D
Btw så tycker jag det är lågt när man säger till nån annan att man är ledsen för det man gjort, man säger det vell för f*n face mot face!!! Asså trögt -.-
Och det spelar ingen roll om ni skriver här och undrar vad som hänt för fråga det mig själv så fall för jag vill bestämma själv vilka jag berättar det för!
Aja sorry för konstigt inlägg men var berädd på fler såna för jag har lite att släppa ut...
Min förra födelsedags tårta :D Me Like ANKOR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0