var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Sminkade mig igår...

Typ vid 10 tiden började jag att sminka mig, asså typ Halloween grejs... Men ni kommer inte att får se, för 1. jag tog inga foton och 2. vill jag inte läcka ut hur det kanske blir på Halloween... ;D
Aja... Tänkte skrämma mamma så jag tog fejk blod och hällde i mitt brännsår, det har blödit lite där så det kan ju vara troligt ;D Hon verkade lite skrämd men det va kul ^-^
I waaaaaaaaaaant ♥
Ska nog önska mig nån sån när jag fyller år :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0