var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Soooooligt :D

Tänker fixa mig och sen ringa nån, men jag tänker banne mig vara ute! Känner lite för att bada men det vet man aldrig... Tar nog med kameran om jag går nånstans ^-^ Vet ni vad jag önskar mig? Jooo en filmkamera :D Älskar att filma och göra film såå det är perfekt för mig ^-^
Gillar att spela in filmer och sen är det ju nice att bara filma ;D
Såå önskar mig ju en systemkamera av pappa men jag tänker ändra till filmkamera, för att jag vill hellre ha en film kamera hän en systemkamera ;P
När vi skulle filma så råkade rim fota ^-^

Kommentarer
Postat av: KH freak

Du liknade en docka :D ♥♥♥

2011-08-03 @ 20:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0