var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Svar på tal!

Går in på bloggen och upptäcker detta
Om du nu anser att det är kopierat så skulle jag med glädje se en länk i en komentar ! Och om du inte ens kan skriva ditt namn för att du är för feg så behöver du inte komentera på min blogg!
Tycker att detär fegt att skriva komentarer på andras bloggar och vara anonym!
Så jag ser gärna en länk till inlägget som du hävdar jag har kopierat, annars har du inget att göra på min blogg!
Och till alla så har jag INTE kopierat från nån annans inlägg, har skrivit ALLT själv

Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

Hej :) Jag har en tävling där du kan vinna valfritt smycke ifrån min webbshop :)

Det vore superkul om du var med, det är bara gå till inlägget här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/august/vinn-valfritt-smycke-fran-shopbyalexandrase.html

2011-08-23 @ 19:42:04
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0