var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

The reality today?

Okej verkligehetn idag är visst att alla ska vara jätte smala och gå ner i vikt bara för att vara snygga. Jag tycker inte att det är fel att vara smal "normalt" (inte gjort något med det) men att gå på dieter och banta tycker jag är bara konstigt, det visar bara att man är osäker med sig själv och har dåligt självförtroende! Jag tycker inte det är fel att gå ner nått kilo om man är några kilon över normal, men om man är smal så blir det bara fel!
Förut när Kissie/Alexandra började banta så kollade jag bland hennes komentarer och där stog det om tjejer i min ålder som ville börja med sånt här?! det känns bara fel, och jag skriver inte att allt är Kissies fel, MEN hon har påverkat många idag.
Men om alla vill va super smala och se ut som varnadra så visst, men varför inte visa att du är nöjd med dig själv!
Själv tycker jag att Kissie börjar gå förlångt med det här, hon va söt förut, och sen opererade hon sig(vilket jag tyckte va okej i början för att min kanske alltid ändra nåt litet) men sen när hon ramlar ihop i stan för att hon har ätit barnmat och försökt gå ner i vikt då har det gått för långt!
Men om alla tjejer vill se ut som skellet så okej för mig!
Jag och Lorena har haft en disskussion flera gånger och det är att hon säger till mig att jag är smal, och jag säger emot med att jag är normal sen går lorena för att hämta måttbandet men hittar det inte och tar nått annat och mäter runt min midja för att visa men det slutar nästan alltid med att hon säger "du är smal!" och då orkar jag inte längre :P Vet inte varför men gillar inte när folk säger att jag är smal....
Btw Elsas ben Thihih

Kommentarer
Postat av: Anonym

I smell kopierat inlägg här. hm?

2011-08-22 @ 17:14:18
Postat av: elsa :)

HAHAHA, fett vit jag är.. ;D <3

2011-08-22 @ 23:55:23
URL: http://kajsaoelsa.blogg.se/
Postat av: elsa :)

Men du har absolut rätt med det där <3

2011-08-22 @ 23:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0