var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Thihihihi

Nyklippt och gillar det riktigt mycket ^-^
Sen köpter vi svart hårfärg oxå ;O Ska alltså färga håret svart snart och hoppas att allt blir bra, men nu ska jag nog ta nåt att dricka och sen ringa nån kanske?? Juste...
ELSA om du ser det här, kan vi göra nåt på typ söndag eller måndag?? :D
Nu har jag min lilla bäääbis i knäät och han är så söööt och fluffig :D
Det där är min prutt det ♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: aha okej, låter snyggt! :) Bild nånstans?

2011-08-18 @ 17:07:20
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: KH freak

Vill se, vill se :D! ♥

Du e säkert jättesöt :D ♥♥♥

2011-08-18 @ 17:49:39
Postat av: Anonym

vetu vad som vore super sött? (A)

om du skulle vilja gilla min blogg på facebook http://www.facebook.com/pages/jennifergiidlundbloggse/260579620638298 kram :)



( ja se vilka som ha gillat sidan o dom som giullat komme få länk i min blogg! )

2011-08-18 @ 21:39:07
Postat av: Elsa :D <3

Vill se :D men hallu vi som skulle ses idag, försökte ringa o messa :( <3 Men vi kan nog dåå :3

2011-08-18 @ 23:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0