var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Uppdaterar sen för nu ska jag...

... Det vill ni gärna veta? ;D
Haha men det kanske inte jag kommer berätta för man vet ju aldrig vem som läser min blogg och jag vill ju inte läcka ut en massa heemlisar på ap kända *host* blogg *host* *host*
Men täääänk om jag va sneel och gjorde det ändå ;)
Nee jag tror inte jag gör det faktisgt ;O
Heej då, nu ska jag gå och göra en grej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0