var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Väcker minnen

Sitter och lyssnar på en massa låtar som river upp minnen, glada och dåliga.
Jag har lärt mig vid det här laget att livet är som en berg-o-dal bana, det går upp och ner hela tiden. Livet har sina motgångar men man kommer igenom dom! I början kanske man bara vill hålla det sig inom sig men försök att berätta för nån för då blir allt bättre.
Men jag själv försöker ta mig igenom det. Men tyvär sså går jag och tänker på allt dåligt som kan hända och därför kan jag vara lite "deppig" utan en ritktig anledning... Vilket tyvär är ganska jobbigt eftersom då mår jag ju inte så bra och vill bara ligga i sängen och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0