var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Vaknar och ser en ...

...Hund :O
Blev ganska rädd faktisgt men innan jag hade öppnat ögonen hörde jag att pontus typ hade nån kompis och sen när jag såg hunden blev jag först fundersam om jag verkligen var vaken men sen kom jag på att det va Linneas hund, och började höra att det va hon oxå :P
Så vaknar jag ;D
haha, men vi har ju katter så när jag gick upp såg jag att dörrarna till köket och vardagsrummet var stängda så då fattade jag att katterna va i ena delen och Linneas hund som heter Neo var i mitt rum, Pontus rum och i hallen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0