var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Wake up little teletubbies ^-^

Vet ni vad ...
Jag verkligen ÄLSKAR teletubbies ;P Haha det e faktisgt sant, jag skulle kunna kolla på det fortfarande, men jag förstår inte varför man måste dela upp saker till olika åldrar :/ Lixom ska man bara få ha gossedjur när man är liten och inte få ha dockor när man är gammal?? För mig är mina saker en del av livet och det va nåt gossedjur vi hade slängt och dagen efter verkligen grät jag för att den va borta(Va typ 8-9 år) men varför lixom... Tycker ni oxå att det är konstigt att åldern för med sig vissa grejer, men när du fyllt 7 är du för gammal för teletubbies och bananer i Pjamas...
MEN VAD TYCKER NI?!
Nu måste alla svara på vad dom tycker om det här!
Tycker ni att jag har RÄTT eller FEL

Btw så hade jag Tinky Winky som gossedjur när jag va liten ^-^

Kommentarer
Postat av: kiwi

jag tycker också det är fel!!!

2011-11-02 @ 16:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0