var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Zombie Walk 2011

Imorn drar jag till Maya typ jette tidigt och sen ska vi fixa oss och sen åka till stan och gå med i zombie walk 2011 ^-^ Thihih haha ignorera allt thihi som kommer komma i inlägget men känner mig thihig idag :D Thihihi Men jag tar med kameran så det kommer nog många bilder tror jag, hoppas jag. Kanske även lurar Maya att ta med hennes systemkamera så jag kan leka med den när vi är där ;D Thihihihi

Sen på söndag så ska jag och Elsa göra nåt :D :D :D Det kommer bli fett kuuligt att träffa henne igen ^-^ Saknar min lilla sötisplutt ♥

Kommentarer
Postat av: elsa :)

Saknar dej med emoplutt <3

2011-08-19 @ 23:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0