var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

All I want for christmas isn't you, BABY!

Försöker göra en fin liten önskelista men jag orkade inte längre men fortsätter nog snart igen :3 Idag har jag bara chillat eftersom jag egentligen inte mått så bra :/ Men jag tänkte på en grej förut... Alla dom här när det står vad killar ska göra och inte göra, varför finns det ingen för vad TJEJER ska göra och inte göra, varför finns det ingen som säger att tjejer inte ska kräva allt från en kille, dom är inte perfekta, varför finns det ingen som säger att tjejer måste respektera att killar bara vill sitta hemma ibland och få spela, dom behöver oxå privatliv! Nån som håller med mig eller tycker ni bara att jag är dum i huvudet??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0