var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Answers

Svar till Anonym:
Jag har inget att säga mer än att du får skriva på typ fejan för jag har ingen aning om vem du e :/

Svar till snowsan:
Tack tack ^^
hmm... Mina allra bästa vänner... Jag vet faktiskt inte... Men en är nog Elsa, vi har gått igenom jätte mycket tillsamans men ändå är vi så bra kompisar :3 Sen har jag ju fler säkert men aja... Och bara för att jag inte skriver nån här så betyder det inte att vi inte är bästa vänner!

Nu ska jag gå och fixa mig tror jag... Måste ta en muchoangin sak eller vad det nu heter för jag har ont i halsen :/ Haha Klara typ smittade mig igår :3 Men jag klarar mig :P Men nu ska ni inte vara elaka och mobba Klara för att hon smittat mig lite för då kanske hon börjar gråta D:

Kommentarer
Postat av: Rimshi<3

Hahaha det var jag som var den annonyma, skulle se vad du svara så jag skrev bara nåt eftersom du oxå ville ha frågor så :-P <3

2011-12-15 @ 17:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0