var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Cha Cha Bloggen ;D

Börjar faktiskt heeela inlägget med lite svar till Cici ^^
Sv: Aa tror det i alla fall, det var väl därför vi skulle vara klara med kapitlet? Eller det kanske bara är diagnosen... Är jag heelt ute och cyklar eller??

På örby gårn vare nice som vanligt och jag, Klara och Jonas vi jobbade "bakom disken" :D Skit nice :D Sen tog Klara och Jonas deras Örby tröjor så tog jag en annan där det inte stog personal på :P Haha vi var skit coola men nu ska jag faktiskt sova för jag vet knappt vad jag skriver ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0