var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

........................

Godmorgon på er alla!
Igår var det julafton och det va skojigt ^^ Orkar inte lägga upp vad jag fick men kan skriva lite,kanske... Eller jag vet inte om jag orkar.....
Aja idag ska jag och mamma kanske lägga ut en masssssa saker på blocket för lilla jag vill ha pengar! Så vi ska lägga ut en massa dockor och min gamla spis (Y) Visst e jag cool som hade en spis när jag var liten ^^
Vet ni ... Mitt öga är typ svullet och det är fett obehagligt D:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0