var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

God jul på er :3

Idag ska alla vara snälla och glada, man ska inte retas, inte tänka och jämföra sig med andra! Idag är dagen då alla ska få vara exakt som dom vill, För idag är det JULAFTON!
Alla barns högtid brukar man säga, men det är allas högtid! Det är idag som alla ska samlas och mysa med släkt och vänner!
Jag kommer med bilder senare idag när jag fixat mig, jag hoppas i alla fall att ni får en fortsatt bra dag!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0