var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Här kommer frågor och svar :D

Sv: Försöker inte riktigt vara nån stil men går efter emo stilen och har det jag vill ha på mig :] Det är både honom och tröjan jag vill ha ^^ Jaa, visst är han? :D

Det är sååå kul att få frågor av er så det är bara att fortsätta med det :3 Btw tänkte jag ha frågestund snart, vad tycker ni?? Skulle vara kul om ni sa vad ni tycker för om ingen tycker att det verkar smart blire ju inge roligt :/
Haha och sen killarna jag sitter bredvid i klassrummet typ mobbar mig för hur jag säger "Va fint" Haha! Pratar lite konstigt ibland... Men så gåre om man älskar att vara ute bland kossorna, då blir man lite konstig ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0