var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

I can hear the bells, my heart is ringing

Nemen hej mina små älskade bloggläsare :3 Är jätte bloggsugen nu eftersom jag inte bloggat när jag varit hos min pappa :/ Men aja :P
Tänkte fixa en fiiin liten*host* önskelista ^^ Ska visa den på bloggen också å ni kan få se vad jag önskar mig :3 Kan berätta att jag i alla fall önskar mig en leopard mönstrad Ziperall av pappis, Jenny och farmor, tror faktiskt att jag får den och för att dom inte ska ta fel så har jag sparat på pappas favoriter på datorn så han hittar lätt :D Idag på kvällen har jag varit hos Cici med bandet och firat henne med en glass bomb :D Vi köpte 3 Bennies(Ben&Jerry i Maya version ^^), choklad sås och grädde :3 Nomnomnomnomnom så åt vi ur en stor skål alla tillsamans ^^ Sen imorn planerar vi att åka in till stan jag, Klara, Jonas och kanske Maya för Jonas ville till Shock och jag och Klara tänker kolla in en frisör och fråga dom lite saker för vi tänkte ta lite mer hål i örat den 22 så vi tänkte fråga om man måste ha förälder med sig och sånt, och sen tänkte vi boka en tid som coola människor ^^
men nu känner jag att det är dags för en bild ^^
AWESOMNESSSSS :D

Kommentarer
Postat av: Maya

Hahahahah LOL Bennies!

2011-12-06 @ 15:54:48
URL: http://sotiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0