var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Kanske dags nu?

Kanske dags att börja dra sig till sängs, även om jag redan sitter i sängen, men ni fattar nog ^^ Aja. Tror jag vet vad jag ska ha på mig imorn men får se :P
Hade namnsdag igår så alla som inte grattade mig är småå korvar... (Btw va mamma den ända som grattade mig, fick små rosetter till håret ^^ ) Haha
Idag blire bio med Klara, Jonas och Maya vi ska gå och se Sherlock Holmes 2 som jag kanske har nämnt, har ju inte sett 1an så får be nån berätta vad som hänt och så ^^ Sen vet ni :O Lejonkungen ska spelas på bio... i 3D :D AWESOME :D Vill gå och se den men vill spara pengar så mycket som möjligt... Men kanske går ändå, vi får se, går ju typ aldrig på bio så får väl gotta mig ibland med det :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur många läsare har du? Fin blogg

2011-12-30 @ 00:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0