var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Min dator gillar inte att samarbeta -..-

Min dators mick gillar inte att samarbeta med skype :O
Försöker skypa med jonas och sebbe men min mick funkar inte... Eller joo lite för när jag sätter på musik så hör dom men annars hör dom ingenting typ... Haha
Är ju så jävla otecknologisk oxå så klarar inte av sånt här skit -..-
-..- coolingen har framtänder← Ojojojo
Saknar mina naglar, dom hade fett fin färg :O

Kommentarer
Postat av: elsa

Naw :-/ men snygga naglar! :o <3 o lägg till mig : Elsa.awesome ifall din Mick i framtiden börjar fungera ^^ höhö <3

2011-12-30 @ 14:27:36
URL: http://frestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0