var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Min hals D:

Har fett ont i halsen ... Har sovit jätte länge och känner mig mosig.
Ska ta och äta nånting och försöka få tag på Pelsa eftersom vi kanske skulle göra något idag :] Har egentligen inte så mycket att skriva.... På tisdag ska jag i alla fall vara i skolan 7.30 -.- Vi ska ju ha lucia tåg för skolan så vi ska hinna byta om och sjunga upp. Jag, Johanna och Lorena tänkte sova tillsamans så vi bara kunde gå tillsamans direkt men mamma tror bara att vi kommer vara uppe hela natten så vi fick inte... Så vi ska typ träffas innan bara och gå tillsamans :]
Riktigt vacker bild :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0