var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Morron bloggen ^^

Vi fixade inte kortet igår så vi ska fixa det idag istället :3
Mår egentligen inte så bra men hoppas att det blir bättre...
Aja, sorry att jag inte bloggade mer igår men försst gick jag till Lorena, sen gick vi till mig och kolla på film och sen gick vi till Lorena och åt. Sen chillade vi där och spelade ett sjukt kul spel :D Sen vid typ halv ett gick jag hem :P Haha det är tur att vi bor så nära varandra ^^
Yummi♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0