var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Nemen är det du ? :O

Fråga inte om rubriken för jag vet inte själv :P Aja fick i alla fall en fråga av min lilla apelsin så tänkte svara på den oxå ^^
SVARR: Nää fick låna Klaras :P Men den är suuuper mysig fasst om man ska vara heeelt ärlig är det en Ziperall ^^
Btw ska jag träffa Elsa på onsdag när hon kommer till min skola :D :D :D Ni kan inte fatta hur glad jag är för det. Har typ inte träffat henne sen i september :O Hon ska komma till min skolan och efter det vet jag faktsikt inte vad vi ska göra ... Vi ska väl hänga runt liiite ^^
Ska i alla fall plugga spanska nu och äta och sånt stuff :3 Sen åkte vi till "frisören" idag där vi ska ta hål och det finns bara ett litet problem och det är att det kostar 180 spänn... PER HÅL!!!  Jag som lixom vill ta 3 hål... Aja, ska kanske börja med bara 2 och ta mer senare ^^ Min mamma sa att det kan vara smart att ha ett öra som vi inte tagit hål i så jag kan sova ^^ Men kommer i alla fall skriva mer om när det händer när det börjar närma sig :3

Kommentarer
Postat av: APELSIN <3

NIICE, jag ska kanske oxå ta hål om jag får ^^ <3

2011-12-06 @ 21:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0