var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Saker ändras

Skulle åkt till mina kusiner idag och träffat min morfar men så blev det inte, kanske en annan dag?? ^^ Och nu ska jag berätta en konstig grej.
När min låtsats morfar dog för några år sedan fick jag reda på att han inte va min riktiga morfar, det är alltid så jag har sett honom eftersom min riktiga morfar bor i Skåne har jag aldrig tänkt att han finns eftersom jag har haft mormor och "morfar". I alla fall så har min morfar och hans fru bott nere i Skåne och dom har 2 döttrar, ena bor i närheten av Stockholm(dit vi skulle ha åkt) och den andra vet jag inte var hon bor :/ Men vi skulle ha träffat "hela släkten" idag med kusiner och allt men så blev det inte, har chillat hela dagen istället ^^
Ska fixa sminkvideon nu som jag gjorde häromdagen ;D

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Hejsan checka gärna in min blogg och läs några inlägg (kolla in kategorin "jag syr" och tyck till!) Vem vet du kanske gillar min blogg?

Annars hur mår du? :)

2011-12-26 @ 18:41:21
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0