var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Saker ni kanske inte visste om mig(tidsinställt)

Jag hatar när folk har lösnaglar och man ser att det är lösnaglar. Typ att dom inte sitter helt mot nagelbandet eller är fult filade.
Jag tänker ibland för mycket. Målar upp saker i huvudet och om jag har gjort det för mycket och det inte blir som det blir, då blir allt bara F E L
Jag åt för mycket av vissa saker när jag var liten och nu gillar jag dom inte. Asså gillar inte Spagetti, blodpudding, pepparkakor, yohgurt, våfflor och russin eftersom jag åt det för mycket när jag var liten, tröttnar lixom på smaken lite...
Jag älskar att sjunga och kan gå och sjunga bara helt allmänt, men när någon ber mig att sjunga då hatar jag det och vill bara åka ner i jorden.
Jag har aldrig brytt mig om vad andra tänker när dom ser mig. Har vant mig vid att folk kollar eller kollar konstigt på mig när jag går förbi men jag bryr mig inte, det är deras problem om dom tycker jag är konstig, inte mitt!
Jag är skit konstig när det gäller mitt självförtroende. Jag läser inte alla bloggar och gör som dom säger, jämför dig inte med andra och tro på dig själv , jag tänker istället såhär :
Hon hade snygg tröja, men den skulle heelt klart passa bättre på mig, det behöver inte vara så överhuvudtaget och det är ingen som hör eller får veta vad jag tänker så då kan jag ha vilka tankar jag vill.
När vissa av mina inlägg kommer vet jag inte vad jag skriver. Jag bara skriver på med mina känslor och inte huvudet och det är kanske det som gör min blogg annorlunda från många andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0