var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Tänk, Tänk, Tänk...

Hello my little Darlings ^^
Idag ska jag till skolan som alltid MEN efter det sska jag dra hem, packa mina saker, blogga och sen packa ner datorn och sen dra till pappi, äta och sen dra till örby gårn :3
Sen i helgen ska jag plugga matte -.- Öööööö -.-
Aja nu ska jag gå och sminka mig och sen äta lite och dra till skolan och första lektion blir Swwenska ;P
[Bildlöst inlägg]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0