var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Thihihih

Sitter med brorsan och kollar på Anastasia, eller Pontus kollar inte, han äter choklad och kollar på vad jag skriver ;D Har fått en julklapp och den va bara AWESOME :D
Fick Marshmallow Fluff ^^ Det är ASGOTT
Hehehe
Vid sextiden kommer min farbror och min farmor är här ^^
Vid tolvslaget ska min brorsa och pappa typ gå ut och smälla raketer. USCH jag hatar raketer och fyverkerier... Vet inte riktigt varför men hatar dom bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0