var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Tomtar, tomtar, tomtar, vi e små små tomtar :D

Idag är det lucia tåg i skolan för föräldrarna och jag ska vara tomte nissa ^^ Thihi
Ska be mamma fota lite så kan jag lägga upp senare :3
Måste egentligen fixa mig, men kände att jag behövde blogga ... Aja det kommer nog bilder senare Btw imorn är det bandets ett årsdag så vi ska äta på Palmyra och sova hos Cici
Saknar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0