var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Vad har hänt under 2011 ?

JANUARI
Började ju hela året med att vara magsjuk och att få löss -.-
Sen startade vi bandet och från början var det One Step Closer med Katti, Klara, Victoria och Maya.
FEBRUARI
Blev tillsamans med Sebbe.
Kollade på Burlesque med Elsa, Sebbe och Mange
Hade SO test så åkte på sight seeing i stan ^^
MARS
Var i Skärholmen med Elsa och brandlarmet gick ;D
Jag, Rim, Lorena, Madde och Johanna hade tjejkväll för första gången.
Det hände nåt speciellt i farsta som jag aldrig kommer glömma...♥
APRIL
Jag och Elsa satt en hel dag och geekade Guitar Hero.
Färgade håret lila och svart (Y)
Åkte till plattan på påsklovet med Maya och Klara och träffade rongedal :3
MAJ
Det var en tjej som skrev på min blogg och försökte... Ja kanske tracka ner på mig?
Jag åkte till Gröna lund med Klara, Maya, Victoria, Camilla, Thea, Mikaela och Cornelia
Älskade att gå runt med jätte lockigt hår.
Den otroligt dåliga klassensdag var -.-
JUNI
Hade skolavslutning (Y)
Åkte till landet.
Satt och sminkade mig hela natten med Elsa♥
Bakade Macarones för första gången ^^
JULI
Såg Alice Cooper med Elsa och mammi, nåt jag aldrig kommer glömma♥
Brände mig på min plattång och har fortfarande kvar märken -.-
Gjorde Lady Gaga frisyr
AUGUSTI
Åkte till Ung08 med Maya
Gick på Zombie Walken med Maya
Var väldigt mycket med Maya under Augusti tror jag ;D Juste firade maya inne i stan oxå.. med maya och hennes kompis ^^
SEPTEMBER
Fyllde år :3
Saker tog slut...
Jag och Maya hade kul med smink
Lorena hade Bööwling fest :D
OKTOBER
Kollade på The ring med Klara och Maya ^^
NOVEMBER
Min väckarklocka dog D':
Jag blev kär i låten Jesus of suburbia :3
Hade våra första spelningar (Y)
Åkte till landet på höstlovet
Gick bus eller godis med Maya, Klara och Hanna ^^
Firade Cici med Ben&Jerry bomb :D
image description
DECEMBER
Tog 2 hål till i höger öra (Y)
Julafton :3
Tog det väldigt mycket chill eftersom jag mådde sådär :/
Var tomte i luciatåget i skolan :D
Det här blev nog årets längsta inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0