var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Vaknade för 2 timmar sen -.-

För 2 timmar sen ringde min mobil och sen znoosade(?) jag fram den till 6 tiden :P det roliga va att jag hade på 3 minuter znoos(?) men bytte till 5 senare för att jag blev så otroligt trött på att alltid znoosa den.... Aja gjorde läxan eller rättare sagt fixade läxan :P Men idag är det ju bandets ett årsdag så nu tycker jag att alla ska säga grattis :D
Jag vet att vi inte heter One Step Closer längre men jag har ingen annan bild :/ Sen så saknas Gustav på bilden så vi ska ta en ny snart hoppas vi...
Så efter skolan ska jag sticka hem och duscha och packa mina saker och sen sticker och lämnar dom hos Cici, därefter åker vi till typ Klara eller Maya och sticker till Stamgatan och därifrån tar vi bussen till Palmyra ^^ Sen sticker vi hem till Cici och kollar på film och sover där :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0