var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

I know I know

E skit dålig på att uppdatera MEN min data hatar att samarbeta och jag pallar inte bara sitta vid en dator hela dagarna :]
Men nu  e jag hos pappish och vi kanske ska åka skridskor idag och då ska jag ta med pappish kamera om jag får ^^
Men igår repade vi och det gick inte sååå bra, och efter en halvtimme så skulle doii gå typ och då gick foii och koii oxå (vet inte vrf men dem skulle väll gör nåt :] ) så jag och moii stnnade kvar och typ pratade sen gick vi hem till henne och färgade håret roooosa :D Men det blev typ lila, lite som den där tjejen i harry potter :]

Liite sådär hade jag :]
Men nu ska jag ta och lyssna på en låt och lära mig texten till den :]


Kommentarer
Postat av: Amandaa ♥

Vilken variation av gimp använder du??

2011-02-12 @ 21:24:47
URL: http://mandelijohnson.blogg.se/
Postat av: Moii

När kommer den nya designen dah?

2011-02-14 @ 08:01:43
URL: http://sotiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0