var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Imorn blire Stan ^^

Skeeeeeeta Nice jööö
Men nu e pappa och brorsan och hämtar liite grejor hos mammish
Dem hämtat oxå min andra singstar skiva(Har fler men ville bara att dem skulle hämta en)
Så Snart blire mer singstar!!!


Jag e sååå C00L Att jag har trådlösa mickar ^^

Några av låtarna jag brukar sjunga:

Torn- Natalie Imbruglia
Cant Touch This- MC Hammer

The Final Countdown- Europe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0