var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Nu sitter jag...

... Och lyssnar på Eric Saade med Popular ^^
Den e skeeeeta bra!! Vad alla än säger!
Vet ni...
Just nu älskar jag verkligen mitt liv
Det e helt perfekt! Har skeeta sneela kompisar , 2 underbara bästisar, en underbar pojkvän, en fantastisk familj <33
Mitt liv e helt perfekt! <33 Träffar mina kompisar nästan varje dag! Och ena bästisen vääldigt ofta!
Saknar ER varje vaken stund!
Om livet hade varit annorlunda nu så hade jag inte varit här just nu...
Hade suttit i Trondheim,Norge, med nya vänner, en sjuuk längtan till mina älskade kompisar i Sverige
Det låter kanske jätte konstigt att jag lixom skulle bott i ett helt annat land, men livet förändras lätt
E faktisgt ganska glaad att jag stannade i Sverige
Men livet har blivit så annorlunda nu...
Så alla mina kompisar:
Ni ska bara veta hur mycket ni betyder för mej <33

Kommentarer
Postat av: Sebbe/Underbar pojkvän ;)

Du e också underbar ^^

2011-02-28 @ 21:43:24
Postat av: Anonym

Du e också underbar ^^

2011-02-28 @ 21:44:14
Postat av: Anonym

Du e också underbar ^^ <3333

2011-02-28 @ 21:44:50
Postat av: ingen

men

2011-02-28 @ 21:57:29
Postat av: ingen

men

2011-02-28 @ 21:57:54
Postat av: Elsssssaaaaah ;D

OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >:D

Ta bort >.< HAHAHAHAH XD



Älskar dig med ^-^ <33

2011-03-03 @ 14:30:31
URL: http://typelsansfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0