var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Yääääy BIO ^^

Nu ska jag typ lata mej en stund men måste ju eta lite oxå ...
Jaja Det ska bli så jävla kul att träffa Elsa igen och sen kommer ju Sebbe och Mange att följa med men jag tycker bara synd om dom eftersom jag och Elsa inte riktigt e normala om man säger så... ^^
Jaja längtar i alla fall skit mycket ^^
Men nu måste jag gå in på EmoCore och ladda upp lite nya bilder ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0