var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Ännu en dag...

Heeej :D
Idag e det måndag och det ända bra med de e kompisarna :D
Sen om vi får så ska jag, foii, doii, moii och koii öva med vårat band efter musiken om vi får :D
Vi har typ inte gjort nåt men jag ska i alla fall sjunga <3 LOOVE IT
Nu sitter jag och lyssnar på musik ROCK Hehe :D
Dagens outfit pallar jag inte fota nu , men det KANSKE kommer efter skolan, men måste plugga lite oxå...
Juste på fredag kanske jag ska åka till Elsa skola och sen ska vi åka och shoppa :D
Jag slutar ju tidigare än henne så det blir perfekt, men då måste jag typ fixa med jumpa grejerna...
Kanske kan typ ha dem i en annan väska och hämta dem på måndag ???
Hjälp Mig!!!
Men komentera vad ni tycker jag ska göra satt jag inte får panik :D Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0