var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Drar till skolan snart men först ska jag...

...Nörda lite :D Yeaeh
Dagens outfit visar jag nog när jag kommer hem :D
Men idag har vi jumpa som första lektion och sen typ svenska :/
Asså jumpa e typ de värsta ämnet som jag tycker...
Förra terminen va de 11 jumpa lektioner som jag inte hade varit med på ^^'
Hehe jag e en sån duktig tjej :D
Men ska typ möta upp Rim om 20 minuter xD
Nu ska jag gå in på Emocore , så hejdå :) <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vinna inbjudan till bloggsvar?

Enkelt och snabbt sätt att svara på läsarnas frågor!

http://xocs.blogg.se/2011/january/tavling.html#comment

2011-01-16 @ 14:13:02
URL: http://xocs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0