var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Inte kul att må dåligt, men kul att få nya kläder ;)

Heeeej bloggläsare (ni som inte försvinner)
Så jag mådde ju inte så jätte bra efter slöjden så jag åt lunch sen frös jag så mycket så jag gick hem.
Men tog en alvedon och drack varm choklad så jag blev ju bättre.
Jag blev ju oxå gladare när mamma kom hem med lite nya grejer :D
Så fick ett par örhängen, benvärmare, rött lite genomskinligt linne och en bolero Allt från Gina Tricot :D

Kommentarer
Postat av: Elsa

kläder <3 ;)

2011-01-26 @ 00:50:27
URL: http://typelsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0