var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Shiiises och cheesecake ;)

Fluff fluff Hahaha ni fattar nog inte men ni var ju inte med igår när jag va med Elsa
Hehe vi hade skit kul :D
Sen när vi stog ute och väntade på att pizzan skulle bli klar och då ringde vi sebbe Hehe....
Sen när vi kollade på Family Guy pratade vi med honom och Mange men det roligaste va när Elsa skulle gå ner från soffan och hon ramlade vi typ asgarva ett tag men jag asgarvade mest när vi stog och väntade på bussen och jag sa "fluff fluff" haha jag asgarva i typ 20 minuter :D
Ska nog fixa naglarna idag oxå :D

Kommentarer
Postat av: ElsaH

Haha, vi hade ruligt <3

2011-01-23 @ 20:27:20
URL: http://typelsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0