var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Vad gör man inte för musiken...

...Jag gör det mesta för musiken eftersom jag älskar det och det e mitt liv <3
Jag klippte ju ner mina naglar idag ganska mycket kortare än va dem va innan :(
Men eftersom jag ska spela gitarr på INT så behövde jag göra det, för det e skit svårt att spela med långa naglar :/
Men jaja, gick hem på lunchen med moii och klippte dem, sen tog jag me nagelfilen till skolan igen, för jag han inte fila dem helt.
Så ringde brandlarmet och det va skit kallt :(
Men då stog jag och filade naglarna :D
Folk tyckte nog jag va lite wierd :P
Men jaja Who Carse???
En fråga bara , som ni MÅSTE svara på :)
Vad tycker ni jag ska skriva mer om???

Kommentarer
Postat av: Elsa

Outfits ;)

2011-01-19 @ 20:26:45
URL: http://typelsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0