var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

AAAAAAAAAAAAAJJJJJ

F************n brände mig på min dumma easy curl D:
Så nu har jag ett stort bränn märke på handen D:
Smackade emot handen och  brännmärket är säker 3-4 cm långt :O D:
Tycker faktisgt riktigt synd om mig själv just nu eftersom jag inte blev klar med håret och måste fixa klart det nu D: Så jag tycker att alla ska säga "hoppas det blir bra" för att om ni gör det kommer inte kakmomsrtet och äter upp era kakor, men om ni INTE gör det kommer han :O

Kommentarer
Postat av: Elsa

Stakarn :((( det gör verkligen sjuuukt ont när man gör det.. har lyckats med det några huundra gånger nu ;) hahaha <3

2011-08-01 @ 23:31:27
URL: http://kajsaoelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0